vårkänslor idag!

Hej Hallå!

Idag har det ju vait en underbar dag! Synd att det var jobbdag, men ute har man ju fått varit i alla fall så jätte synd är det väl inte om en! När jag kom hem tog jag en låång promenad med Majsan så hon skulle få röra lite på sig. Hon var helt slut när vi kom hem kan ja lova! ;)
Som det ser ut nu så ska jag inte jobba imorgon, och det skulle ju bli fint väder och varmt igen så då blir det en till lång promenad i det vackra vädret! Håller tummarna för att det blir så i alla fall!

Rock ringen har jag kört igång med också, haha, ojoj vad ont det gör. Men man vänjer sig väl hoppas ja :)..

Nu blir det lite Criminal Minds och ett glas juice.. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0