äckel lördag!

Äckel lördag.. Vaknade kl sju imorse av rethosta som jag haft hela natten.. Bara det gör min dag till ovärd att kliva upp ur sängen ens, men jag provade iaf, så duschade, sminkade mig klädde på mig, åt frukost och gick promenad. Men tro på fan att det ändå inte ska vara bra. BLir ju inte bättre att den andra är sur heller..

Nu sitter jag här själv i alla fall. Var väl förutspått att det skulle bli så antar jag. Tråkigt tycker jag. Trodde aldrig jag skulle behöva känna den här känslan som jag känner just nu igen. En arg, depp, ledsen känsla. allt på samma gång är inte roligt! Och på det är man sjuk. Så F*N vilken äcklig dag det här är!
Som tur är ska jag få träffa bra folk sen i alla fall. Kanske ändrar humöret på en .. Får hoppas på det.

I högtalarna nu är det lite blandad gammal musik som man lyssnade på när man var typ 14.. ? Väcker minnen!

Ska väl fortsätta med musik ett tag. sen får jag väl försöka få i mig någon mat. Blir mat för en idag då.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0