rolig lördag hittills.. not..

Usch vad dålig jag är på att skriva nuförtiden.. Men idag har jag ju faktiskt orkat satt igång datorn så idag fick det bli en liten update.

Vaknade kl tolv typ sen fick man börja med tvätten och disken det första man gjorde. KUL! Har blivit så ganska mycket nu på senast känns det som, visst, har ju inte haft så mycket jobb och jag jobbar ju bara natt så har ju hela dagen på mig att fixa en massa, MEN, hur kul är det att det ALLTID ska vara jag som fixar och donar bara för att det råkar vara så att jag har ett natt jobb. Vet inte vad alla andra tycker men jag tycker man ska dela på sysslorna ändå. Men vad jag tycker är väl skitsamma verkar det som? :) Usch!

Vaknade redan med dåligt humör imorse och det blir ju inte bättre när man får höra massa gnäll och sånt. Får hoppas på att kvällen bjuder på något bra så man kan komma med ett glatt humör till jobbet inatt!



Typ så känner jag nu!........

btw, har beställt nytt löshår nu som troligtvis kommer på måndag hoppas jag! Då får jag äntligen långt hår igen!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0