Tisdag.

En vecka sen jag skrev nu, måste nog skaffa blogg till mobilen, går så mycket lättare då med tanke på att jag nästan aldrig orkar starta datorn här hemma, haha. Ska nog sätta mig nu och prova om jag kan lyckas med att skriva från mobilen istället. Har ju inte gått tidigare, men man kanske får ladda ner någon app så kanske det funkar, eller vad tror ni? ..

Min dag har i alla fall sett ut såhär, Klev upp kvart i sex för att göra mig i ordning för att sen åka till jobbet, slutade kl halv ett, då åkte jag till min bättre hälft Sandra och snackade lite skit. Sen åkte jag hem och hade en väldans huvudvärk som jag inte blev av med, så det blev typ två timmars snarkning på de. ;)

Imorgon är jag ledig i alla fall, som det ser ut nu. Det är det här som är det jobbigaste med att jobba som vikarie. Man vet aldrig om dem ringer typ kl sex på morgonen och frågar om man kan komma så fort som möjligt, något stressad man blir dådå? Yepp Yepp. Men ska man få in nå pengar så är det bara att gilla läget! :)

Nu ska jag kolla om jag får ihop det här med blogg genom mobilen, så ska jag kolla på ett avsnitt Grey´s Anatomy :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0