så trött idag!

Hej gott folk!

Idag är jag så trött! Har jobbat natt inatt och det var tungt alltså, men det är ju en vanesak. Men fick ju sova nu på förmiddagen och jag var så trött när jag vaknade. Är det även nu men ändå. Ska jobba inatt igen så vi får väl se hur det går.

Annars då, ja. Var ju på Åland i lördags. Väldigt trevligt var det, åkte tidiga båten och det tycker jag är lite jobbigt. Men det var väldigt skoj faktiskt :).. Sen på kvällen var vi till Knivsta till Sis och Niclas, vi skulle ju gått ut på kvällen men det fanns fan ingen ork till det alltså. Usch så slut man var.

Nu ska jag kolla lite Grey´s Anatomy och tagga inför natt jobb igen.! Yeeey !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0