nu var det bra längesen jag skrev...

hej hej alla!

OJ vad det var längesen jag skrev nu, har sagt att jag ska bli bättre på det men nu har jag VERKLIGEN INTE haft tid! :O Är sjukt nära studenten nu, och har haft hur mycket plugg som helst att göra, så nu är jag inte efter i något! och har inte så mycket kvar heller! sjukt skönt!

Jag och älsk har varit och kollat på vovve också! Så nu i slutet av Maj får vi en liten Samantha :). Hon är helvit och jätte söt! Tyvärr så ska jag ju göra mig av med mina älskade katter :(, Men dem får det nog bättre där dem kan få vara ute när dem vill och slippa sitta i en sele. Så nu försöker jag hitta ett bra hem åt dem, helst innan vi får hunden också. Så vi får se hur de går.

Idag har jag sovmorgon i alla fall, börjar 12.20! skit skönt! :D och slutar 13.10, de ni! ;)

Nu ska jag bränna lite skivor sen dra till skolan :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0